Extrém városnézés Budapesten

2014. szeptember 08. 14:25 - Év Utazója

A második napunkon lényegében a városnézés különböző módjait zongoráztuk végig. Ezer módja van annak, hogy megnézzük Budapestet, mi a legkülönlegesebbeket próbáltuk kiemelni. Rögtön a Budapest TukTukkal kezdtünk!

Ez a furcsa járgány nagyobb élvezetet okoz, mint gondoltam. Lobogó haj, zene, sebesség, móka! Leginkább ezekkel a szavakkal tudnám leírni. Biciklik közül szerintem az egyik legveszedelmesebb, de csak jó értelemben! Taxiként is üzemel, úgyhogy ha szükségetek van egy fuvarra, de nem egy sárga cab-re vágytok, javaslom, hogy próbáljátok ki!

sikló.jpgGellért visz fel minket! :) Hű társa, Margit a képen nem látható.

A következő jármű a Sikló volt. Itt nem a vízi alkalmatosságra gondolok, hanem a Budavári siklóra. A gyönyörűen karban tartott csoda régi korok hangulatát idézi és rálátást enged a csodálatos budapesti panorámára. Rövid volt az utunk, de nagyon élveztük. Egészen más felülről a város!

imaginebudapest.jpgA sapkás férfi a képen egy jassz. Róluk is hallhattunk a séta során.

Egy városnéző bűnügyi sétán is részt vettünk az Imagine Budapest csapatával. A séta során a város különböző pontjaira látogattunk el, olyan helyekre, amelyekhez valamilyen érdekes bűntény fűződik. Hallhattunk például a jasszokról, a századforduló megélhetési bűnözőiről... Sőt! Találkozhattunk is eggyel, aki egy történetet mesélt el a jasszok nyelvén. Állítólag a nyelvük nem sokban tér el a miénktől, csak bizonyos szavakat torzítottak el, mégsem értettem belőle egy szót sem! :) A Vigadó épülete előtti sövényen pedig Itt a piros, hol a piros? nevű kártyajátékot is játszottunk. Hogy miért? Mert az épület korábban hamiskártyások kedvelt helyszíne volt.

Like a boss ;)

A Dunarama volt talán a legextrémebb városnéző utunk, mivel a Dunáról néztük meg Budapest nevezetességeit, többek között a Parlamentet. Nagyon gyorsan mentünk, pattogtunk a vízen és közben pörgős zene szólt. Tomit haza is vittük, mivel a Duna-parton lakik. Taxinak azt hiszem nem rossz. :) Egy rövid szakaszon vezethettem is a hajót, ami csupa mahagóni. Nagyon kényelmes volt az utunk és még pezsgőt is kaptunk! A heti városnézést  egy túrógombóccal zártuk a Terminál Étterem & Bár-ban. Korábban nem szerettem ezt az ételt, de mióta ott megkóstoltam, imádom! Mindenképp próbáljátok ki, ha tehetitek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.