Vizes egy nap!

2014. szeptember 08. 12:59 - Év Utazója

A Budapesti hetünket egy vizes nappal kezdtük. Kezdésként a Kőbányai Pincerendszerben merülhettem. A helyszín adatai: 10°C-os víz, szárazföldön 13°C, zegzugos pincerendszer, mindenki tetőtől talpig meleg ruhában! Nem tudtam egyedül felvenni a búvárruhát. Öltöztető nőm is lett: Vera. Szabályszerűen gatyába rázott, mivel a búvárruha elég feszes. Körülbelül 25 kg lehetett a súlya a felszerelésemnek. Ebben pár folyosón kellett csak átjutni ahhoz, hogy csobbanhassak.

buvar_2.jpgTeljesen felszerelve! Csuklyával, oxigénnel, lámpával!

Na, de inkább írok a merülésről: hideg volt a víz, de egy idő után ezt már egyáltalán nem lehetett érezni. Csak az járt a fejemben, amit láttam. Elhagyatott helyeket, tárgyakat, csupa felfedezni való apróságot és nagyságot. Ha valaki szereti a felfedező utakat, azt hiszem ettől jobbat keresve sem talál. A kezemre akasztott lámpával oda világíthattam, ahova csak akartam, az elhagyatott terület pedig nagyon különleges élményt nyújt. Sajnos a telefonom nem vízálló, úgyhogy el kell mennetek oda, hogy lássátok, amit én! 

surf.jpgEgy nagy csobbanás után segítek Fanninak kimászni a vízből. Hiába a vizes nap. Kopoltyúnk nem nőtt. :)

Miután kimásztam a vízből, újra bedobtak! Méghozzá az Aquaworld surf medencéjébe! Zsigó Fanni is csatlakozott hozzánk a 10. héten, így Vele csaphattunk a hullámok közé. A surf egy kicsit hasonlít a wakeboardhoz, így viszonylag könnyen ment. Persze, azért estünk-keltünk. :)

 sakk.jpgIgnát Győző tanított sakkozni. Beépített súgóm is volt. :)

A következő helyszínünk már inkább a pihenésről szólt. A Széchenyi Gyógyfürdőbe látogattunk el. Részt vehettem egy fergeteges sakk partin és egy szuper masszázson is. Fanni menedzser-, én pedig aroma masszázst kaptam. Így már felfrissülve vághattunk neki a következő napnak. Ráadásul még egy fantasztikus vacsorán is részt vehettünk a Borkonyha Étteremben. Ha arra jártok, kóstoljátok meg a Tintahal tintájával színezett kenyeret!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://itthonbudapesten.blog.hu/api/trackback/id/tr516680127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása